koobin

koobin

koobin

koobin

برج روما رزیدنس تهران

روما رزیدنس در زمینی با مساحتی بالغ بر ۷۰۰۰ مترمربع در تهران خیابان کامرانیه شمالی واقع گردیده است. این مجتمع با ۴۷۰۰۰ متر مربع زیربنا شامل ۳۲۰۰۰ مترمربع مساحت مفید واحدهای مسکونی، ۱۰۰۰مترمربع واحدهای تجاری و ۱۴۰۰۰ مترمربع فضاهای تفریحی و مشاعات می باشد  

ادامه مطلب ...

5 تکنیک مهم تندخوانی که باید بدانید

 با تندخوانی خود را پیش بیندازید

1. در همان دوران راهنمایی که  تحصیل می‌کردم بسیار به فوتبال علاقمند بودم. فوتبال در آن زمان برای من بهترین و تنها ترین تفریح و سرگرمی بحساب می آمد. در همان زمان مسابقاتی برگزار شد که فکر عضویت در تیم مدرسه را برای من کلید زد و با عضویت در این تیم توانستیم قهرمان همان منطقه شویم بخاطر عملکرد خوب من و یکی از بازیکنان دیگر ما را به تیم منتخب استان دعوت کردنن. 

ادامه مطلب ...

مشخصات کامل برج ایران زمین

مجتمع مسکونی ایران زمین در زمینی به وسعت 12،500 مترمربع با 3 برج متصل به هم و زیربنای هر طبقه حدود 3،370 مترمربع با تنوع در متراژ و موقعیت آپارتمانها و 8،000 مترمربع محوطه ی اطراف برج شامل حیاط، آب نماهای مدور، آلاچیق، پارک به همراه تزئیناتی با نورپردازی مناسب و زمین بازی کودکان و مسیر پیاده روی احداث گردیده است. 

ادامه مطلب ...

39 ماده غذایی برای تقویت حافظه

راه های تقویت تمرکز و حافظه از طریق تغذیه چنانچه شما نیز جزو افرادی هستید که به دنبال یافتن راه های افزایش تمرکز حواس، تقویت حافظه و به طور کلی افزایش عملکرد مغز خود هستند، ارتباط مستقیمی میان رژیم غذایی سالم و توانایی های مغز وجود دارداین نکته بسیار مهمی می باشد که باید آن را بدانید زیرا بهبود کارکرد مغز انسان رابطه مستقیمی مواد مغذی مناسب دارد . 

ادامه مطلب ...

برج العرب کجاست؟

برج‌العرب، شگفتی‌ دبی و یکی از بلندترین برج‌های جهان است. این ساختار باشکوه که یکی از گران‌ترین هتل‌های جهان و میزبان مرتفع‌ترین زمین تنیس دنیا است هر ساله مشاهیر و گردشگران زیادی از سراسر جهان را به خود جذب می‌کند. در ادامه‌ با کجارو همراه باشید. 
ادامه مطلب ...